-->

7/18/2013

Rem uykusu hastası Eşini boğdu "Rüyadaydım" diyerek kendini savundu

    7/18/2013 11:59:00 ÖS   Yorum yok

cemal delibaş rüyadaydım dedi adli tıp'a sevk edildi
Rem uykusu hastası Eşini boğdu "Rüyadaydım" diyerek kendini savundu
Onunla evlenebilmek için 6 yıl bekledi daha 45 günlük evliyken uykudan uyandı boğarak öldürdü cemal delibaş rüyadaydım dedi adli tıp'a sevk edildi uzmanlar buna rem uykusu hastalığı dedi herkes bu şok cinayetle sarsıldı komşuları olanlara inanamadı tutuklandı delibaş ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası ile yargılanıyordu kendini uyuyordum farkında değildim diyerek savundu peki bu mümkün mü? rem uykusu hastalığı ne demek.

seyyah1906

seyyah1906

Güncel Sağlık Haberlerinden Videolardan oluşan Blogumuz
Ana sayfaya gitmek için tıkla →

Hiç yorum yok :
Write yorum

ÖNERİ VE YORUMLARINIZ

© 2014 deva arayanlar . Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger .