-->

2/04/2011

iki çocuğuda böbrek hastası olan baba birini seçmek zorunda

    2/04/2011 07:46:00 ÖS   Yorum yok

birini seçmek zorunda

Namık Akar 3 çocuk babası Çocuklarının 2'si böbrek hastası Hakan ve Mustafa böbrek hastası 2 kardeş. Diyaliz makinasına bağlı olarak yaşamlarını sürdürüyorlar. Çare ise babalarının böbreği. İşte zor karar burada başlıyor.


İlk Şoku Atlatamadan İkincisi Geldi
13 yaşındaki Mustafa'nın hastalığı 6 ay önce öğrenildi. Aile, daha bu şoku atlatamamıştı ki ikinci üzücü haber geldi. 19 yaşındaki Hakan'da böbrek hastasıydı.

Ailede sadece baba Namık Akar'ın böbrekleri çocuklarına uyuyor.

Ancak baba sadece bir çocuğuna böbrek verebiliyor.


Doktorlar Namık Akar'a o zor tercih yolunu sundu. Baba Namık Akar, "Şu an bizim yapmamız gereken bir tek şey var bir tane böbrek bulmak çünkü 2 oğlum var 2'si de canım ciğerim çocuklarım. Tercih yapma şansına sahip değilim. Ona diyorum yok abime ver abiye diyorum yok kardeşime ver." diyor.

"İki Böbreğimi de Alın"

Baba Akar, doktorlardan 2 böbreğimi de alın teklifinde bulundu ancak yasalar buna izin vermiyor.

Okullarını bırakmak zorunda kalan Mustafa ve Hakan da birbirleri için fedakarlık yapmaya hazır.

Bu da Akar ailesinin dramını işin içinden çıkılmaz hale getiriyor.

Hakan Akar, "Babamın böbrek olduğu için ben onu kardeşime verilmesini istiyorum. Ama o da bana verilmesini istiyor ama şu anda tek istediğimiz bir böbrek başka birşey yok.", Mustafa Akar ise "Ben tek abime verilmesini istiyorum. Tüm halkımdan beklentim bana bir böbrek için hazırlanmayı bekliyorum ben." diyor. Hakan ve Mustafa haftada 12 saat diyaliz makinesine bağlanıyor.

Bulunacak bir böbrek ise baba Namık Akar'ın derdine çare olacak.
trt türk

seyyah1906

seyyah1906

Güncel Sağlık Haberlerinden Videolardan oluşan Blogumuz
Ana sayfaya gitmek için tıkla →

Hiç yorum yok :
Write yorum

ÖNERİ VE YORUMLARINIZ

© 2014 deva arayanlar . Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger .