-->

4/07/2012

saç dökülmesinden sivilcelere vücut yaralarına kadar iyi gelen bittim sabununun faydaları saymakla bitmiyor

    4/07/2012 02:50:00 ÖS   1 yorum

Siirt bıttım sabunu saç dökülmesine iyi gelen doğal el yapımı sabundur. Saç bakımında kullanıldığı gibi yüz ve vücut bakımında’da kullanılabilir.

bittim sabununun faydaları

Sabunun bir çok faydası vardır bunları sıralamak gerekirse en başta saç dökülmesi olmak üzere cilt bakımından sivilcelere, vucuttaki yaralar ve egzamaya iyi gelmektedir.


Saç Kırılmalarına Karşı Aşırı Saç Yağlanmasını Engeller. 


Sağlıklı ve Dayanıklı Saç Köklerine Kavuşmanızı Sağlar. Bir çok Cilt Problemlerine, Başta geçmeyen yaralara çok iyi gelir. Bıttım sabunu halk arasında bilinen Çitlenbik diğe bilinen menengiçten elde edilmektedir arapçadan ise buna bıttım denilmekte ve bıttım ezilerek yağından elde edilmektedir. Bıttım ağacından son baharda toplanan ufak yeşil taneli meyvalar daha sonra evlerde veya değirmenlerde öğütülerek yağı çıkarılıyor. Daha sonra da bu yağ yine ev ortamında tamamen doğal bir şekilde sabuna dönüştürülüyor. Ev üretimi olduğu için sabun belli kalıplara değil de yuvarlak geniş kaplara dökülüyor. Bu yüzden sabun kalıpları kaşar tekerlerine benziyor. Daha sonra telle kesilerek satışa sunuluyor.

Bıttım sabunu Siirt’te yetişen çitlembik yapraklarının yağından yapılan doğal bir sabundur.Ayrıca %100 bitkisel ve doğal olan bıttım sabunu tamamen elde yapılır.

Bıttım sabununun faydaları Saymakla Bitmiyor


Saçları besler Güçlendirir.
Saç Köklerini Besler
Saçınızı yumuşak hale getirir.
kepeklenmeyi önler.
Saç diplerinde bakteri oluşumunu yok eder
Saçlara tabi parlaklık ve canlı bir görünüm kazandırır. Kuru saçları nemlendirir.
İnce ve kırılan saçlara fayda sağlayarak sorunu giderir
Antiseptik mikrop öldürücü özelliği olduğundan egzamaya, mantara, ergenlik sivilcelerine, saç diplerindeki yara ve tahrişlere karşı çok etkilidir.
Gözenekleri açar.
Varisleri rahatlatmak için kullanılır.
Vücudu rahatlatır.
Kaşıntıya iyi gelir.
yan etkisi yoktur. Bittim Sabunu


seyyah1906

seyyah1906

Güncel Sağlık Haberlerinden Videolardan oluşan Blogumuz
Ana sayfaya gitmek için tıkla →

1 yorum :
Write yorum
  1. Yüzümdeki sorunlardan dolayı sürekli doktora gidiyorum ama ciddi bir tedavi yöntemi dışında başka bir öneri alamıyorum. O tedavi yöntemi de hem maliyetli hem de zararları olmasından dolayı tercih etmediğim bir durum. Sizlerden öneri almak istiyorum. Sivilce sorununun önüne geçmek için doğal sabun işe yarar mı? Bu konuda natura sabun 'u gördüm. https://www.naturasabun.com/ adresinden siz de inceleyebilirsiniz. Buradaki sivilceye iyi gelen sabunları tercih etsem işime yarar mı? toptan doğal sabun olarak satıyorlar sanırım. o kadar parayı vereceksem kesin işe yaraması gerekmeli benim için de o yüzden soruyorum. Umarım dönüş sağlarsınız :)

    YanıtlaSil

ÖNERİ VE YORUMLARINIZ

© 2014 deva arayanlar . Designed by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger .